mandag den 30. december 2013

Årets sidste indlæg.

Jeg vil slutte året af med dette billede som jeg har nålfiltet, det ser ikke ud til at sneen kommer af sig selv, så jeg prøver at hjælpe lidt på vej :)

Det er skønt at se der er mange der vil bruge tid på at se det jeg laver, jeg har mange ting jeg endnu ikke har prøvet at lave, håber jeg får prøvet noget af det i det nye år, mit mål for det nye år er at få brugt noget af alle de hobbyting jeg har liggende, men der er også til mange timer både til at sy, strik, lave kort, flette ting, filte, lære at hækle og meget mere, mit problem er nemlig at jeg gerne vil prøve mange forskellige ting og der bliver ved med at dukke nye ting op som der skal på min to do liste.

Til sidst vil jeg ønske jer et rigtig godt og kreativt nytår.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar