torsdag den 16. juli 2015

Kahler

Min svigerinde fyldte 60 år i sidste weekend, og hun skulle selvfølgelig have en gave, hun ønskede sig kahler ting og det fik hun. Ud over 2 hvide huse til lys, som jeg købte i butikken, tænkte jeg vi skulle lave lidt sjov og jeg kom til at tænke på alt det skriveri om en jubilæum vase, som folk var hel vilde med, fordi der ikke var lavet så mange af modellen.
Så jeg gik i genbrug, for nu skulle hun have sin helt egen jubilæum serie.
Jeg fortalte vi havde være ved et lagersalg med helt unikke kahler ting, at det var 2 sortering (det kan godt ses hvis man kommer tæt på) og at der kun fandtes den ene ting af hver model, her er hvad hun fik.


2 vaser og 1 trearme lysestage.















1 dørstopper og 1 kam.















1 blomster pind og 1 møtrik.















Det blev også til 2 små stribet urtepotter.


















Sådan ser de ud inden de blev guldspraye. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar